Gott gympass

Hej och hå!
Gårdagen spenderades hemma hos pappa då han hade köpt hem kinamat och sedan tittade vi på fotbollen mellan Tyskland - Italien. Blev en riktig myskväll på altanen där vi tittade på matchen, och det blev en spännande match. Idag har jag inte hunnit med så mycket mer än att jag nyss var på gymmet. Var väldigt trött men bestämde mig trots allt för att cykla dit och köra så gott jag kunde. Visade sig att jag körde på ett ordentligt konditions- / och ryggpass. Började med 20 min på trappmaskinen innan jag trodde jag skulle dö.. Har sjukt dålig kondition om man jämför med innan då jag kunde köra 1 timme. Därefter gick jag i högt tempo på curvebandet i 20 min. Svetten rann som bara den och jag vet inte hur många papper jag använde för att torka bort den. Det var till och med en man som kom fram och sa att jag kämpade på bra då jag gick på bandet. Vad glad man blev och vilken energi man fick av det! :D Nu har jag nyss kommit hem och ska snart åka och hämta hem brorsan och sen taggar vi igång inför kvällens match mellan Island - Frankrike. Hoppas verkligen på vinst för Island nu!
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0