Skön helg hemma

Hejs svejs!
Under helgen har jag varit hemma hos familjen och tillbringat tid med dom och även med mina vänner. Åkte redan i torsdags och på kvällen gick hela familjen ut och åt på Harrys för att fira att jag har fyllt 20 år. På fredagen var det städning och planering samt inhandling inför min födelsedagsfest jag hade på lördagen. Fick firat med vännerna på lördagen då de kom hem till mig och vi åt tacopaj, daimcheesecake och hade en ordentlig förfest innan vi sedan drog vidare till Göteborg för utgång. På söndagen (igår) var det dags att bege sig tillbaka hit till Karlstad och jag hade verkligen en hemsk resa hem då bussar krånglade och jag missade tåget.. Spenderade kvällen igår med godis och film.. Det var min helg det!
 
Idag vaknade hur trött som heslt och snoozade alldeles för länge men kom iväg till föreläsningen i alla fall. Sedan blev det till att handla lite och sedan tog jag och Amanda en kaffe hos mig och tjötade lite. Fick gjort matlådor och ätit lite och om en stund är det dags för att haka på löpningsgänget för lite konditionsträning. Har varit dåligt med tränanade den senaste tiden och har bara ätit massa onyttigt.. Har verkligen lagt på mig alldeles för mycket så nu blir det till att köra stenhårt!! Strikt kost och försöka träna så gott det går trots att mitt knä inte alls är bra och axeln/ryggen/bröstet inte är bra efter vurpan med snowboarden. Hoppas det kan bli bra nu snart och jag har lite flyt för en gångs skull.
 
Puss //Emma


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0