Redo för en plugg-dag!

God morgon!
Idag ringde klockan 7:00, inte bara det utan jag gick även upp med en gång klockan ringde istället för att ligga kavr och snooza som jag gjort den senaste tiden. Idag har vi ingen föreläsning men det innebär inte att man kan vara ledig och kolla på serier hela dagen.. Nej, idag väntar plugg plugg! Har beslutat mig för att jag verkligen ska klara den här tentan nu. Blev en stabil och supergod frulle, nämligen havregrynsgröt med banan. Helt sjukt vad gott jag tycker det är haha. Det första jag tänker på när jag vaknar är att jag ska göra havregrynsgröt och kaffe. Nu är det dags att börja fixa sig innan det är dags att bege sig mot universitetets bibliotek. Har bokat mig på ett spinningpass i eftermiddag, får se hur detta ska gå. Har så sjukt ont i rumpan sen sist jag cyklade.
 
Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0