Andra spinningpasset

Hej svejs!
Som jag skrev imorse har jag suttit i bibblan hela dagen och pluggat extern och inte smartare känner jag mig för det tyvärr.. Är nyss hemkommen från spinning och det gick faktiskt bättre idag, kände liksom att jag hade bättre återhämtning men det var ju fortfarande sjukt jobbigt. Tyvärr känner jag av knät när jag cyklar, känns som det ska hoppa ur led nästan. Usch obehaglig känsla det där men jag tog mig trots allt igenom 45 min och därefeter körde jag lite kort mage. Gick förbi Coop på hemvägen och fick köpt lite smågrejer, men glömde ändå hälften haha. Nu sitter jag ner och äter lite omelett på bl.a skinka, oliver och tomat, mums. Ska sedan försöka fortsätta att plugga lite nu ikväll, det är liksom bara att köra stenhårt nu innan tentan.
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0