Proteinrik frukost

God morgon!
Tror ni inte att jag kände att jag behövde snooza idag också?! Herregud måste verkligen börja lära mig att gå upp första gången klockan ringer som jag gjorde förut. Skyller på att min nya säng är så otroligt skön vilket är ju både en fördel och nackdel nu har jag insett ;) Sitter just nu ner och äter en proteinrik frukost i form av omelett och en finn-crisp till det. Idag hade jag skinka, tomat och oliver i min omelett så nu håller jag mig nog mätt ett tag. Måste även berätta att jag har sån fruktansvärd träningsvärk i rumpan efter gårdagens powerwalk, vem kunde tro att man skulle få det? haha. Jaja nu vet jag i alla fall att den promenaden gav nått vilket jag inte kände under tiden jag gick. Om exakt en timma nu har vi föreläsning idag och ikväll ska vi hem till Helena och fira henne :D
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0