Lördagsmorgon

Tänkte börja med att berätta om gårdagen då jag, Sara, Mikaela & Anna hade myskväll. Först pt vi alla tacos och sedan blev det ytterligare mys med nötter, mango och melon. En riktigt mysfredag blev det med mycket prat och skratt och en lite lets dance tittande. 

Idag började jag morgonen med en powerwalk på 1 timma. Har fortfarande träningsvärk i rumpan efter förra gången jag var ute och gick men nu är jag även lite mör i benen. Blev ett ägg och två finn crisp till frukost och även en efterlängtad kopp kaffe. Just nu ligger jag i sängen och tittar ett avsnitt av gossip girl innan jag sedan ska sätta igång att plugga. 

Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0