Dagen före tenta

God kväll!
Idag har jag pluggat näst intill hela dagen känns det som. Vaknade upp vid 6:15 och åt frukost och fixade mig innan jag gick mot skolan vid 8 tiden. Satt tillsammans med Erika och Elinor och pluggade och vi var faktiskt effektiva trots att vi emellanåt hade våra småskratt och pratstunder som skenade iväg haha. Så roligt som jag och mina vänner har i biblioteket kommer få mig att leva i 1000 år så mycket som jag skrattar. Så underbart! Vid 16:00 gick vi hemåt och väl hemma har jag suttit och pluggat lite från och till nu fram till ca 21:00. Så är det dagen innan tenta, kan inte annat än att hoppas på att jag klarar den nu imorgon. Fick även besked idag om att jag ska operera mig nu den 16 maj. Otroligt skönt att få det spikat men samtidigt har jag lite lätt panikångets då jag vet att det inte var den roligaste tiden i mitt liv jag gick igenom :( I alla fall ska det bli väldigt skönt att få skriva den här tentan imorgon hur det nu än kommer att gå så kommer det kännas väldigt befriande. Nu ska jag jag koppla av med lite serie innan det är dags att sova.
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0