1 timmes powerwalk

God kväll!
Ber om ursäkt för dåligt bloggande den senaste tiden men har helt enkelt inte hunnit med eller haft ork till det. Blev så fruktansvärt mycket onyttigheter kring påsk och även när min pappa och bror hälsade på här uppe i Karlstad. Därför försöker jag nu bara äta nyttigt så gott det går i alla fall. Har varit en del sjukt roliga fester här upp men nu blir det att avstå ett tag. Åkte till Göteborg i söndags och röntgade mitt knä som jag får svar på nu nästa vecka tror jag. Det tråkiga är att knät verkligen inte är bra och jag kan nästan inte träna någonting som involverar knät.. :( Däremot var jag ute och gick en powerwalk 1 timma och 10 min idag vilket känns i rumpan nu. Får försöka göra så gott jag kan för att kunna röra på mig trots att det enda jag vill just nu är att kunna springa! Just nu sitter jag och kollar CL-matchen mellan Real madrid och Wolfsburg och äter lite ananas.
 
Puss //Emma











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0