Tiden går fort när man har roligt

God morgon på er!
Kan börja med att berätta att tentafesten i torsdags var hur bra som helst! Från förfestens början till att jag stupade i säng  var lyckat. Fredagen var en halvseg dag men som slutade med ännu en utgång med underbara människor. Ibland är man galnare än man tror.. Gårdagen (Lördag) blev i alla fall lugn för min del.. Amanda kom hit på förmiddagen och vi pluggade en liten stund, med betoning på liten haha. Sedan blev det pizzadejt hon, jag och Rickard på en supermysig italiensk restaurang. Kvällen avslutades med att jag och Amanda satt och tittade på "Morran och Tobias", skrattade och hade bara allmänt roligt. Trots att morgonen började med lite deppigheter vände Amanda på det och gjorde det till en superbra dag! Idag är det söndag vilket innebär.... FOTBOLL! :D Att man kan varje vecka längta som mest till söndagarna då det är fotboll planerat. Fotboll har och kommer alltid förbli något jag brinner för. För övrigt bjuder denna dag på blå himmel och sol vilket gör allting ännu bättre.
 
Puss //Emma










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0