Skönt med träning

God kväll säger jag med ett par trötta ögon. Var verkligen helt underbart att få vara på gymmet idag och träna. Blev 45 min cardio varav 30 min var crosstrainer och resterande 15 på bandet. Känner att knät inte riktigt håller för att springa.. Får jätteont och blir stel i det, deppigt!! Körde även lite styrka som bestod av mage och armar. Blev en promenix till WILLYS efteråt eftersom de hade så otroligt billigt godis haha. Har inte ätit något ikväll utan det sparar jag till imorgon på hemfärden. Åhh vad jag längtar efter att få komma hem till alla vänner och familjen. Har börjat packa i ordning väskan nu ikväll samtidigt som jag har hunnit tvätta 4 maskiner tvätt. Såg även kvällens avsnitt av "Hela Sverige bakar". Nu blir det sängdags för imorgon 8:15 väntar seminare/redovisning av vårt grupparbete.
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0