Sängdags

Åkte som sagt in till universitetet med Sara idag och vi satt hela 6 timmar och pluggade. Hur mycket som gick in vet jag faktiskt inte men gäller att bara försöka trycka in allt verkligen. Ikväll har jag pratat med min bästis Jessica en stund på skype vilket var kul. En riktigt saknad vän som jag antagligen kommer attackera med kramar den dagen hon kommer hem från USA. Tyckte synd om mig själv som satt ensam en lördagkväll så tog en promenix till Hemmakväll och köpte en påse godis som jag tryckte i mig samtigt som jag tittade på en film. Nu är det faktiskt dags att krypa ner i sängen för imorgon väntar fotboll med ett riktigt härligt gäng. Taggad till 1000 då jag missade förra veckans träning.
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0