Nu vill jag bli frisk!!

Hej allesammans!
Vilken otroligt fin höstdag vi har haft, och jag hoppas på ytterligare sådana här fina dagar. Haft en föreläsning gällande externredovisning och efter det satt jag och Sara kvar i bibblan för att plugga ytterligare på bokföringen som vi båda tycker är väldigt svår. När klockan var 16:30 kände vi att det var dags att bege sig hemåt efter att vi har suttit där sen 12:00. Fick uträttat ett litet ärende och sedan slände jag på mig joggingskorna, tog hörlurarna och tog samma PW runda som igår. Väldigt kyligt nu känner man men otroligt skönt att känna solen i ansiktet och se hur fint den lyser om naturen. Väl hemma sedan blev det en dusch och lite middag som idag blev omelett. Nu efter många timmars vilande är det dags att läsa igenom lite marknadsföring.
 
Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0