Märken införskaffade

Hellu hellu!
Idag var det föreläsning mellan 10:15-12:00 i Externredovisning och man inser verkligen hur mycket tid man kommer behöva lägga ner på den om man ska ha möjlighet till att klara den. Många steg, många nya begrepp och många beräkningar. På univeritetet idag hade de flera montrar uppställda där man kunde få köpa märken till sina framtida fadderbyxor. Så japp jag och Sara köpte på oss en hel del märken som vi sedan ska sy fast på byxorna. Mina märken ser ni på bilden här nedanför. Efter föreläsningen satte vi oss en stund i bibblan för att gå igenom lite tentor inför marknadsföringen. Kommer få sitta 24/7 för att klara den tentan.. Visste att det skulle bli tufft på universitetet men inte att det skulle bli så här tufft. Kom hem för en stund sedan och ska återigen sätta mig med lite plugg innan jag ska iväg och småhandla lite behövande saker med Sara och hennes kille.
 
Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0