Nybakta scones

God morgon!
Igår var det "Black friday" och därför fick det bli svrata kläder på tänkte jag haha. Hade en labb på morgonen och satt därefter kvar med mina kurskompisar i bibblan och pluggade till 16. Klockan 17:40 stod jag redo och klar för ett Grit Cardio pass. Fy vad jag mådde illa, kändes nästan som jag ville spy flera gånger i slutet men trots det tog jag mig igenom passet. Inser verkligen nu hur dålig kondition jag har fått och att jag måste börja köra mer pass och konditionsträning. Känns väldigt skönt att det blir 2 nykta helger framöver känner jag. Efter mitt pass mötte jag upp Sara & Amanda på Willys där vi handlade pepperkakor, ädelost, julmust, glögg och skumtomtar för att ha en liten julmyskväll. Supermysigt var det, tack goingar för kvällen!

Idag hade egentligen tänkt att stiga upp tidigare idag för att åka till gymmet men så blev det tyvärr inte.. Kände verkligen att jag behövde sova lite längre idag så gick upp 9 och ställde mig och bakade scones. Det var längesen jag åt scones så det kändes lite extra lyxigt fakstiskt måste jag säga. Kaffe, yoghurt och nybakta scones framför serien Vampire Diaries kan man sammanfatta min morgon med. Nu ska jag börja fixa i ordning mig för lite senare ska jag träffa en kompis i stan och jag behöver även lägga ner tid på att plugga idag så får vi se om det blir någon träning framåt kvällen istället.
 
Puss //Emma








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0