Mot universitetet

Klockan ringde återigen 7:20 idag och var framme på gymmet vid 8:00. Ett par tunga ben idag när jag ställde mig på crosstrainern. 20 min orkade jag med sen blev det 10 min gång på curvebandet. Avslutade med masa rumpövningar vilket stod på schemat idag. Hann inte med så mycket mer utan sen var det dags för dusch för att sedan handla på Willys. Tror ni inte att mitt busskort gick ut imorse 4:00, som tur lyckades jag åka fram och tillbaka från gymmet ändå hehe. När jag väl kom hem var det bara att stressa igen för att hinna med och äta omelett innan jag skulle iväg till Uni. Är lediga idag från föreläsning vilket innebär plugg i bibblan. Nu är jag äntligen på väg och taggar inför denna tisdag.

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0