Mörkt och dystert

Goddagens!
Idag har jag suttit och tittat igenom lite ekonomistyrning för att sedan åka till universitet för att ha föreläsning och sedan tillbaka hem för att fortsätta plugga. Ute blir det kolsvar innan klockan ens hunnit bli 17:00, det är isande kallt ute och vädret bokstavligt talat suger. Tycker att min lägenhet är jättekall och had egentligen bara velat ha någon vid min sida som kunde krama om mig. Kan uttrycka mig på så vis att jag är avis på alla som har ett underbart förhållande just nu. Tanken var att jag och några vänner skulle dragit ut ikväll men just nu verkar det inte så eftersom ingen är speciellt taggad. Blir ingen träning heller för min del idag då har sån hemsk träningsvärk i vaderna att jag knappt kan gå och mina benhinnor gör riktigt ont. Ber om ursäkt att det blir väldigt mycket klagande i detta inlägg men livet är inte alltid på topp. Får se hur denna kväll avlutas, hoppas på ett bra avslut!
 
Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0