Milen, tjoho!

Gokväll!
Hade en föreläsning idag om ekonomistyrning vilket verkar kul om man väl får sätta sig in i det. Samtidigt ska vi påbörja att skriva ett personligt brev på engelska och ni som känner mig vet ju hur svårt det kommer bli för mig. Fick påbörjat det littegrann i alla fall men det är långt ifrån klart. Idag äntligen bar det iväg till gymmet och det blev ett rejält konditionspass på bandet idag. Stegrande intervaller i 50 min vilket resulterade i 1 mil vilket kändes helt underbart! Kunde knappt andas när jag gick av bandet, var helt pisseblöt av svett och benen krampade. Antar att man har gett allt om man känner så efteråt ;) Därefter orkade jag bara köra plankan 1 min x 3 innan jag bestämde mig för att resa till solarieöarna. Blev sedan därefter en dusch innan jag gick till WILLYS för att handla lite. Nu har jag äntligen kommit hem och sitter just nu och äter en en kvarg som jag inte testat förut men som jag tycker är riktigt god. En kvarg med gräddkolasmak, perfekt att köpa om man är sötsugen ju! Ska försöka göra lite matlådor sen också så man har nu för resten av veckan.
 
Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0