Första snön har landat

Hej svejs!
Dagarna går fort när man har roligt har jag hört, men för mig går dagarna även fort när man har föreläsningar och pluggar. Åkte på en omtenta på externredovisning så nu kommer jag ha 2 tentor i början av decemeber med endast 3 dagar emellan.. Känns riktigt surt men finns inget att göra åt det nu mer än att plugga. Idag när jag vaknade och skulle åka till gymmet snöade det ute och det la sig ett tunt vitt täcke på vissa delar av marken. Fick lite julkänslor faktiskt. På gymmet började jag med att springa 7 km på bandet och därefter blev det fokus på ben och mage. Åt lite frukost hemma innan jag åkte in till universitet för att plugga i bibblan tillsammans med Sara och Amanda. Hade inga föreläsningar idag vilket var skönt, och det känns som man mer och mer börjar förstå fastän det går långsamt fram. Tur att det är 2 veckor kvar till tentan trots allt. Kom hem för en stund sen och lagade lite värmande tex mex soppa. Nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och ska alldeles strax börja plugga igen.
 
Är det bara jag som är sugen på pepparkakor och glögg trots att det fortfarande bara är november?
 
Puss //Emma









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0