En lugnare torsdag

Hejs svejs!
Har varit otroligt dålig på att blogga den senaste veckan och ber om ursäkt för detta. I helgen kom ju mina vänner upp Linnea, Ebba och Nathalie vilket var superkul! Vi gick ut och åt och festade sedan till ordentligt på natten. Söndagen var man lite segare och blev därför en lugn dag. Den här veckan har det varit mycket tentaplugg och det lär det fortsätta bli då det nu bara är 1 vecka kvar till ekonomistyrningstentan. Känner mig verkligen stressad av att ha den och omtentan helgen därefter men jag ska plugga på så mycket jag kan och orkar. Har även kommit iväg lite till gymmet den här veckan vilket känns skönt. Igår var jag dessutom på 2 pass, både grit strength och core. Älskar verkligen grit-passet, hur mjölksyran bildas i alla muskler, hur pulsen stiger och svetten rinner. Blev en garanterad vilodag med plugg nu ikväll och fick även gjort lite matlådor. Nu är det dags att krypa ner i sängen och ladda om inför morgondagen.
 
Puss //Emma











Julstämningen börjar ta fart här i Karlstad, även inne på gymmet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0