En annorlunda dag

Tror ni det blev mycket plugg innan föreläsningen idag? Nix pix.. utan sitället ställde jag mig och strykte en skjorta som tog 40 min. Vet inte om mitt strykjärn är extremt dåligt eller om det helt enkelt är jag som är sämst på att stryka. Mötte sedan upp Sara på torget och vi fick köpt tyg som vi ska använda till att sy på bokstäverna i vårat namn på våra ovvar. Kommer bli riktigt snyggt! Kändes verkligen hur konstigt som helst att åka in till universitetet vid 14:40 tiden idag, hela dagen hade ju nästan redan gått kändes det som. Föreläsningen idag var inte en ut av de bäst kan jag erkänna och jag tror inte jag var ensam om att tycka det. Föreläsaren rabblade på i så snabbt tempo att man inte hängde med att skriva eller förstå alls. Om man ska hitta något positivt i det var det att föreläsningen endast tog 1 timma istället för 2 timmar som den egentligen skulle ha tagit. Därför har jag sedan jag kom hem suttit och skrivit av hela powerpointen i ett dokument vilket verkligen tar tid. Tog mig en kvarg från kylskåpet precis vilket underlättar en del ;) Dags att fortsätta plugga vidare om jag ska kunna lära mig detta till tentan.
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0