Quest bar till frukost

Hej svejs!
Trögt att gå upp idag när klockan ringde 6:30.. Tog en celcius, och HP hämtade upp mig vid 7:00 och så åkte vi till gymmet. Passet idag bestod av 20 min trappmaskin följt av ben/rumpa och så avslutade vi med mage. Riktigt sjukt gött pass idag :D Nu är jag hemma igen och till frukost idag blir det en kopp kaffe och en quest bar. Har ju fasta idag vilket innebär att jag inte får äta mer än 500 kalorier. Känns bra just nu men samtidigt jobbigt då man vet att man inte kan äta exakt vad man vill och man måste räkna kalorier på allt. Idag ska vi in vid 12:00 och avveckla vårt UF företag ich sedan slutar vi. Vid 15:00 väntar jobb fram till 21:00. Nu ska jag titta gårdagens avsnitt av Ex on the beach till frukosten.

Puss //Emma








Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

bra jobbat

Svar: Tack tack! :)
Emma

2015-05-20 @ 09:48:54
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, ni är ett konstigt släkte precis som personerna som envisas med att köra benpress i smith:en framför just benpress maskinen.

2015-05-20 @ 17:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0