Nu är det slut!

Hejs svejs!
Utgången i lördags med några damspelare och några herrspelare var jättekul. Skrattade massor och dansade runt inne på excet. Igår var det världens lugnaste dag då jag gick upp och tittade film. Tog sedan en promenad till Ica tillsammans med Jessica och gick sedan hem för att göra egen pizza. Godaste jag någonsin ätit faktiskt. Parmaskinka, brieost, pesto och riven ost var mums. Åkte en sväng till gymmet med Hanna och Melissa och körde crosstrainer i ca 60 min. Hade en sjuk cheatday igår vilket inte alls var bra. Känner på kroppen hur man har gått upp.. Besviken på mig själv faktiskt. Nu är det inte ens en månad kvar så nu blir det verkligen att köra på nyttigt. 

Idag hade vi morgonträning halv 8 och det blev 10 min rodd, lite rygg, bålpass och ett 30 minuters spinningpass. Fy vad jobbigt det var men kändes ändå sjukt gött efteråt. Till frukost idag en kopp kaffe efter spinningen eftersom jag har min fastedag idag. Har ett ägg jag tänkte äta nu snart faktiskt innan energin försvinner totalt. Hade bara mattelektion nu innan vi slutade vid 11. Känns knappt som man går i skolan längre. Nu ska jag ta en liten powernap på bussen hem och så får vi se vad som händer resten av dagen. Gymmet ikväll är i alla fall givet!

Puss //Emma
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0