Natti natti!

Idag var jag inne i skolan Max 5 min innan vi kunde åka hem igen, så ovärt haha! Fick i alla fall träffat mina goingar vilket va kul :) Tog tåget hem och gick direkt till gymmet för att sola. Måste ju hinna sola upp mig inför balen och allt eftersom solen och värmen inte visat sig tillräckligt. Satte mig en stund efteråt och pluggade på matten som vi ska ha NP på imorgon. Kommer gå sjukt dåligt.. Klockan 15 va det dags för jobb och ikväll var det fullt ös. Fullt på hotellet och dessutom många som jag skulle servera mat till och det blev mycket Engelskaprat. Fick jobba över ca 30 min och när jag kom hem kom Jessica över en stund och så satt vi bara och snacka. Den tjejen är så sjukt galet bra och jag älskar henne enormt <3. Nu ska jag sova eftersom jag ska upp om 6 timmar och har 2 delprov i nationella att skriva bra på imorgon. 

Puss //Emma
Fin himmel när jag gick hem från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0