Freeeeedag

Hejsan hoppsan!
Inget vidare väder idag men jag känner mig ändå pigg nu efter lite frukost och kaffe i magen. Blev mitt hembakade morotsbröd till frukost idag och inte gröt som jag brukar då jag fortfarande var mätt efter all kvällsmat jag åt igår. Nu väntar morgonträning och sedan info kring studentdagen samt psykologi innan jag ska tillbringa min eftermiddag med min favorit Nicole i stan. 

Glömde av bloggandet igår så tar det ganska kortfattat här och nu. NP gick hur dåligt som helst verkligen! Det gick så dåligt att jag inte visste om jag skulle börja störtgrina och riva sönder provet. Jaja, nu är det i alla fall gjort och mattekursen är avslutad. Blev lite shopping med mami igår eftermiddag och fick köpt mig några bikinisar inför magalufresan, känns skönt att det är fixat. På kvällen åkte vi ut till sömmerskan och nu är min balklänning snart klar :D Gymmade en stund tillsammans med mami efteråt innan vi åkte hem.

Önskar er alla en bra fredag!

Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0