1 VECKA KVAR!!!

God morgon!
Tänkte börja med att berätta att jag igår arbetade min sista dag på Solliden där jag nu har varit i 5 år. Hade bakat en svartvinbärskaka med marängöverdrag som jag bjöd på. En sista rolig kväll på jobbet var det. Nu framöver är det Lindex som jag kommer vara på. Vet ni vad?! Idag är det bara 1 vecka kvar tills jag tar studenten!! Det känns helt overkligt, helt galet rent ut sagt. Imorgon  och på lördag är det summerburst och på söndag har jag min bal :D Så mycket festligheter! Det enda jag önskar nu är bra väder inför alla kommande evenemang. Nu är jag på väg till skolan för att lämna tillbaka skoldatorn samt ha en sista lektion i svenska där hon antagligen ska berätta hur det gick på NP. Fick reda på att jag klarade NP i matte igår vilket var en underbar känsla :D I eftermiddag ska jag fixa mina naglar, wiho!

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0