Uppladdning för dagen

morning morning!
Gårdagen bestod inprincip av jobb hela min dag och det fungerade fin fint. När jag kom hem på kvällen och skulle bestämma kvällens outfit till 100-dagarsfesten kände jag mest bara f*ck på livet. Finns inte mycket i min garderob som jag kommer i längre eftersom jag gått upp så mycket i vikt. Känner mig bara ledsen och besviken på mig själv. Hur har jag kunnat göra så här mot mig själv?! Gick upp 6 idag trots att jag inte börjar förrän 10:50. Bara för att fortsätta se om det finns något jag möjligtvis kan ha ikväll. Har precis laddat upp med en god frukost och mängder med vitaminer för att tillfriskna helt. Känns bättre den här morgonen än vad det gjorde igår morgon vilket är positivt. Har nu 3 lektioner framför mig som väntar och sedan bär det hemåt till Bella där vi ska fixa oss innan festen. 
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0