TGIF

God morgon!
Igår jobbade jag hela kvällen och tittade sedan på Fifty shades of grey. Verkligen speciell film måste jag säga.. Nu har jag äntligen sett den som resten av Sverige. Ingen särskild händelserik morgon utan jag gick upp och åt frukost, kollade nyheter och bloggar. Går verkligen långsamt nu med vikten, bör kanske dra in på ännu mer saker som innehåller kolhydrater. Idag är det i alla fall fredag och det känns skönt. Sitter just nu på tåget på väg till morgonträningen som är min enda lektion idag. Efter jag slutat så kommer mami in till stan och så ska vi gå runt och shoppa och bara ha det mysigt. Även min bror kommer in och så ska vi äta en god middag ute alla tillsammans. 

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0