Supergod och nyttig chokladmousse

Hejsan!
Nyligen hemkommen från dagens fotbollsmatch där Ytterby stod för motståndet. Testade den nya celcius med smak av päron innan matchen, ingen höjdare enligt mig men men.. Kände mig verkligen taggad och tyckte det skulle bli kul att spela vilket det var såklart. Däremot kändes benen fortfarande tunga efter träningspassen i veckan och kände mig inte direkt snabb och alert. Trots en vinst på 3-2 var det ingen bra match vi spelade idag. Tror hela laget var lite sega i benen då vi låg steget efter i många lägen.. Jag själv kände mig som en pingisboll som bara flög fram och tillbaka utan att egentligen vara till någon nytta alls. När jag väl fick bollen var benen som klister och jag orkade inte riktigt med att driva på ordentligt som jag så gärna hade velat. Skönt med vinst trots allt! Har precis druckit en kopp kaffe och ätit en supergod och nyttig chokladmousse som jag gjorde mig så fort jag kom hem. Så otroligt enkelt och såå gott!! Känner mig verkligen helt slut i kroppen nu och hade lätt kunnat lägga mig ner och sova. Nej, så blir det inte för nu är det dags att börja fixa sig innan det bär iväg på kalas ikväll. Ska hem till en vän och fira henne och en till kompis ikväll. Ska faktiskt bli jättekul :D Dags att börja göra sig i ordning nu då och piffa upp sig lite. Ha en bra lördagkväll!
 
Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0