Solglasögon på!

God morgon!
Idag ringde klockan 8:15 för nu äntligen är jag hyfsat frisk för skolan. Trots att det hade varit skönt att vara hemma en dag till med min mor så känns det bra att åka ner till skolan eftersom jag har en del att göra. Solen verkligen strålar på himlen vilket känns segt när man ska sitta på en buss ner.. Nu är det äntligen vår när de låga conversen är på, västen är på och solglasögonen är på. Jag är lycklig! Vikten har börjat gå ner nu när jag tänker på kosten och ikväll ska jag öka på förbränningen med lite träning, lovely. Har en kaffetermos i min vänstra hand och njuter av solen som värmer genom bussens glasruta. 

Puss //Emma








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0