Snabba förändringar

God morgon!
Igår vaknade Jessica upp hemma hos mig och vi fixade oss på morgonen innan vi tillsammans åkte till hennes skola. Jag satt i biblioteket och pluggade medan hon hade lektioner. Strax innan vi ska åka hemåt får jag ett samtal av min chef som är i akut behov av någon som behöver jobba, vilket jag ställer upp på. Så istället för att träna fotboll som jag hade planerat blev det istället 5 timmars jobb. Jobbet var hyfsat lugnt vilket betydde att jag kunde sitta ner på jobbet och plugga matte. Av någon anledning har jag gått igenom det så mycket nu så jag vet inte mer vad jag ska träna på, däremot vet jag att provet idag inte alls kommer kännas lika enkelt.
 
Har varit en onyttig helg med onödiga kalorier och kolhydrater känner jag.. Hade ökat några hg, men det ska ändras nu då jag åter igen ska hålla igen på dessa bovar. Känner mig fortfarande motiverad och vet att jag kan fixa det. Idag skulle jag egentligen ha haft engelska 8 på morgonen, men precis när jag ska äta min frukost ser jag ett meddelande att lektionen är inställd. Kunde inte direkt återvända till sängen för att få fler timmars sömn men däremot kunde jag äta frukosten i lugn och ro framför tvn, samtidigt som jag läser bloggar. Idag väntar som sagt mitt sista matteprov i kursen vilket jag vill få bra på såklart. Dessutom har vi ett psykologisamtal i halvklass som jag ska genomgå innan jag åter kan åka hem. Har ett enormt sug efter att gå till gymmet och kötta på med vikter, maskiner och kondition. Kan dock inte dra dit idag då jag har fotbollsträning ikväll, så får bli imorgon istället. 
 
Puss //Emma










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0