Restday

Varit extremt trött hela dagen idag! Har försökt plugga matte men det har verkligen inte gått vilket gör mig ännu mer stressad inför provet på tisdag. Har fått handlat lite och bakat frönäcke nu ikväll som är ett nytt recept. Spännande, nyttigare men inte lika gott skulle jag säga. Har ätit väldigt mycket känns det som idag utan att ha gjort ett piss, men det blir det ändring på imorgon. Tog en hel vilodag idag eftersom benen varit tunga och känts trötta hela dagen. Kanske ger det mig extra mycket energi nu i benen i veckan :D Just nu tittar jag på farmen i väntan på att Jessica ska komma hit och vi ska ha mysiskväll och hon ska sova här.
 
Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0