På rätt väg!

Har sagt detta många gånger men nu säger jag det igen. Nu ska jag vara nyttig fram tills studenten för att gå ner en hel del tills dess. Är långt ifrån där jag vill vara. Nu handlar allt om att inte ge upp utan fortsätta vara stark och inte falla för frestelser. Igår hade jag en bra dag med kosten och dessutom gick kvällens fotbollsträning hyfsat bra :D Kom hem med ett leende och åt lite kvällsmat innan det var dags att sova. Idag startade jag dagen med att försova mig i 20 min, men han trots det göra gröt och kaffe till mig och min mamma. Just nu känns det som att jag är på rätt väg i alla fall. Nu ska jag klara detta! Det enda som egentligen förstör detta är festandet som nu kommer vara 100-dagarsfesterna.. Bortsett från dom ska jag se till att äta ordentligt och nyttigt. 

Från det ena till det andra ser det ut att bli en fin dag. Har dock börjat känns av i halsen vilket inte är bra :( Tog därför på mig min fetaste vinterjacka och uggs. Bara jag som tycker det är helt underbart när det ljusnar snabbt på morgonen nu? :D Innan vid den här tiden var det becksvart och nu är det redan ljust vilket betyder att det börjar gå mot våren, WIHOO! 

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0