Orkar inte förkylningar

Har varit underbart väder hela dagen och lite har jag faktiskt tagit vara på det. Såg en film mitt på dagen som jag somnade till och när jag sedan vaknade upp bestämde jag mig för att plugga matte i solskenet på balkongen. Åt sedan omelett till lunch där ute och det kändes verkligen som att våren är här nu. Satte mig sedan lutandes tillbaka på stolen och somnade till i ca en halvtimma. Har även suttit och gjort några tal på högskoleprovet och känner bara, det kommer gå skit. Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt och sett lite på tv, ätit ananas och kollat lite bloggar. Förkylningen känns inte bättre alls och dessutom har jag åkt på en ögoninflammation. Kan knappt se något, det är sjukt äckligt och bara är irriterande. Blir nog att stanna hemma även imorgon vilket tar emot eftersom man missar så mycket i skolan. Men som sagt, är man sjuk så är man. 
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0