Nyttigt nyttigt

Äntligen har jag beställt min balklänning och det känns sååå bra!! Hoppas den kommer sitta lika bra när jag får den bara. Bara enbaldejt som saknas nu.. Mamma köpte brustabletter till mig som ska hjälpa mig med viktnedgången, hur bra som helst. Nu ikväll ställde jag mig och bakade nyttigt nyttigt bröd. När man inte kan äta vanligt bröd så finns det andra nyttiga alternativ ;) Jag och mamma testade även den nya kvargen från Lindahls med nötchokladsmak, supergod! Vi har precis suttit och tagit oss varsin brödfralla och dom blev riktigt goda faktiskt :) Förkylningen känns annars inte bättre utan börjar känna mig tyngre i huvudet igen. Blir att stanna hemma även imorgon och inget jobb heller för den delen.. :/ 

Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0