morning gym

God morgon!
Idag ringde klockan 5:45 för att jag skulle hinna med gymmet innan skolan. Börjar inte förrän 10:50 idag och passar då på att få skjuts av mamma till gymmet på morgonen. Självklart laddade jag upp med en celcius lime som bidrar till mängder med koffein. Idag blev det ett tufft konditionspass då jag körde stegrande intervaller på löpbandet som totalt blev 8 km. När jag klev ner från bandet höll benen på att vika sig men inte slutade jag för det utan upp på curve bandet där jag promenerade raskt i 10 min till. Ett svettigt pass på en kalorifröbrukning på ca 800kcal. Avslutade med en rumpövning samt en magövning innan jag duschade och promerade hemåt. Frukost idag blev gröt med blåbär och banan, och självklart kaffe. Känns som jag kört ett tufft benpass för jag klarar knappt att gå ner i trappan, haha. Nu ska jag strax bege mig iväg till bussen i det slakiga och blöta snövädret som inträffat.
 
Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0