Letś move on!

God morgon! 
Uppe halv 6 idag för att hinna tvätta håret och äta gröt innan skolan. Behöver verkligen tid på morgonen för att inte behöva stressa ihjäl mig. Nu har jag stått stilla på samma vikt i 3 dagar, lite segt måste jag erkänna men hoppas att den snart sjunker. Jag Gillar inte tisdagar speciellt mycket.. Vi har engelska och även 2 andra lektioner innan lunchen. Tänker man på hur få tid det är kvar av skolan känns det ändå som man kan ta sig den tiden, trots att jag är sjukt skoltrött nu för tillfället. 
Fick med mig en kopp kaffe nu på bussen i alla fall. Hoppas på att kunna bli lite piggare innan jag kommer till skolan. 

Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0