Keso & Kalkon

Hejsan svejsan!
Idag blev det att köra gym hemma istället för på skolan. Började morgonen med mina 2 jacked rips tabletter samt en celcius innan jag begav mig iväg till gymmet. Benen kunde knappt röra sig imorse, är så otroligt trött i dom och det känns som att de väger bly. Trots det körde jag på med lite lätt cardio i 40 min, varav 20 första bestod av crosstrainer och de resterande 20 promenerade jag på "hamsterbandet" (Ett band som du själv bestämmer farten på beroende på hur fort du går). Efteråt unnade jag mig 21 min solning samt en proteinshake innan jag gick hemåt. Nu sitter jag och äter lite frukost som består av keso, kalkon och några småtomater och självklart en kaffe. Snart är det dags att bege sig iväg till jobbet för att jobba fram till 21 ikväll. 
 
Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0