En grym helg!

Den här helgen har varit helt sjukt bra! I lördags ringde klockan för klockan 10 var det samling med laget och klockan 12 började matchen mot Munkedal. Matchen gick upp och ner för oss men i slutet fick vi verkligen en enorm dipp och tappade spelet och förlorade med 1-2. För min egen del var jag väldigt låpngsamt i mitt tempo men trots det fick jag spela 90 min. Kan säga att det fortfarande känns i hela min kropp. Lördags kväll samlades 11 tjejer hemma hos mig här vi började förfesten och hade jättekul. Sedan gick vi vidare till Harrys där kvällen fortsatte att vara hur bra som helst. Sov sedan hemma hos Jessica och vi skrattade och skrattade fram tills 4. Igår fick jag städat i ordning här hemma efter festen, hängde med Jessica hela dagen och vi tog det bara lugnt. Såg på film och hade det mysigt.
 
Puss //Emma















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0