100-dagars fest

Tjabba tjena! 
Gårdagen var hur bra som helst verkligen :D Efter skolan blev jag och Bella upphämtade av Nicki med bil på skolan så åkte vi hem till Bella. Snackade och chillade innan vi sedan började fixa oss. Åt både god mat och äppelpaj som hennes mamma bakat. Drack och sjöng innan vi sedan åkte iväg till Italienska där vi mötte upp resten av klassen och förkrökade. Vid halv 11 promenerade vi till Valand där våran 100-dagarsfest var och herregud vilken rolig kväll! :D Vill göra om det!! 

Idag vaknade vi upp hos Bella och jag mådde faktiskt hyfsat vilket var skönt :) Tog det mest lugnt på morgonen innan vi alla 3 tog oss iväg till skolan lite smått bakis. Som tur va hade vi bara 1 lektion innan vi slutade. Vi 3 + 2 killar från klassen gick till Lydiaś i stan och åt, sjukt gott verkligen! Just nu är jag proppmätt och sitter på bussen på väg hem. Ska snart träffa Ömar, Tess och HP och snacka och fika lite, ska bli mysigt. Får se vad resten av dagen leder till. Förmodligen väldigt lugnt eftersom jag har match imorgon.

Puss //Emma






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0