Krasslig

Inatt har jag sovit så fruktansvärt dåligt! Vaknar varje timma och haft panik att jag missat min bal och student och massa annat kring studenten nu. Dessutom har jag fått så sjukt ont i halsen så der har jag inte heller kunnat sova av.. Måste blivit nedkyld nu under helgen :( Gick upp vid 5:00 och gjorde mig te med ingefära och honung, så vidrigt!!! Hatar te, hatar ingefära och hatar framförallt honung så fick tvinga i mig skiten. Tog även en C-vitamin brustablett. Somnade om 45 min innan klockan ringde sen. Suger verkligen att jag ska bli sjuk nu innan studenten, men det finns inget som kommer stoppa mig från att köra ;) Bara 2 dagar kvar till studenten nu!! Idag ska vi måla lakan till vårt flak och sedan väntar utspringstävling mellan alla 3:or. Där ingår temat utklädnad som varje klass ska ha. Vår klass bestämde att alla skulle byta kön vilket innebär att jag kommer gå runt och se ut som kille idag haha. Ska bli sjukt kul att se alla killar som klär ut sig till tjejer :D

Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0