Stelfrusen

Hejsan svejsan!
Usch vad det har varit kallt idag både utomhus och i skolan. Har frusit hela dagen konstant typ om hela kroppen. Kan det inte bara vända nu och gå mot ljusare och soligare tider. Vill ha gröna löv på träden, höra fågelkvitter och framförallt att det blri lite varmare. När jag kom hem från skolan ställde jag mig genast med att laga mat som idag blir hel ugnstekt laxsida med romsås och en grönsallad. Är så otroligt hungrig nu! Ikväll väntar en kall utomhusträning med fotbollen. Hade egentligen bara velat gå till gymmet och köra ett svettigt pass där inomhus när det är så kallt. Samtidigt vet jag att jag behöver fotbollsträningen med tekniken och alllt nu, men jag överväger verkligen. Strax ringer klockan och jag ska plocka ut laxen ur ugnen.
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0