Nu siktar vi framåt

Hej hej, helgen har varit rätt så kass ärligt talat förutom att jag igår va ute och sprang 7 km på 40 min. För övrigt har jag inte känt mig så bra i halsen innan dess så det var skönt att få röra på sig. Testade på i helgen att baka en nyttigare variant av kladdkaka som inte innehöll socker och den blev verkligen god! Sen igår fick jag och min bror för oss att köpa godis, så korkat men japp.. Mådde illa hela kvällen i alla fall.. Men nu är det ny vecka och nu siktar jag framåt. Idag började morgonträningen i skolan halv 8 och det blev ett halvtimmes spinningpass och lite bål. Bamba var nyrenoverad och klar så det betydde att frukosten har förbättrats och det blev gröt och kaffe. Sedan hade jag bara 1 timma matte innan jag kunde sluta nu vid 11. Sjukt chill måndag får jag säga ;) 

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0