Morning cardio

God morgon på er!
Idag börjar jag inte min lektion förrän 12:50, vilket innebär ett jättebra tillfälle att gå till gymmet på morgonen. Testade den nya populära drycken Nocca Bcaa med smak röda bär, helt okej. Mitt mål med dagens träning var att fokusera på cardio samt gå 30 min på trappmaskinen, då jag har styrka med fotbollen ikväll känns det dumt att pressa de trötta musklerna. Efter att ha klarat av 30 min av trappmaskinen fortsatte jag sedan med crosstrainerna ca 30 min. Detta ledde till ett grymt förbränningspass då jag förbrände 1100 kcal. Känns väldigt bra nu i efterhand. Samtidigt fick jag testa på ett mindre yogapass två gånger om imorse då bildörrarna inte gick att få upp vilket betydde att jag var tvungen att klättra genom bagageluckan, haha! Har satt på en tvättmaskin med alla svettiga kläder och gjort mig en god proteinrik frukost som jag sitter nu och äter. Ett kokt ägg, en proteindrink innehållande proteinpulver, banan och mjölk samt en kopp kaffe. En underbar start på dagen!
 
Puss //Emma









Kommentarer
Postat av: hanna

duktig du är !:d

Svar: Tack så jättemycket!
Emma

2015-01-22 @ 17:04:45
URL: http://fitnessinspiration.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0