Ledig = gym

God morgon, för er som nyligen vaknat upp då! 
Själv gick jag upp med mami idag vid 5:45, drog på mig gymkläderna, öppnade en celcius och fick skjuts av henne till gymmet. Älskar när gymmet inte är fullknökat som det vanligtvis brukar vara på kvällarna. Dessutom har inte hjärnan riktigt vaknat till vilket gör att träningen brukar flyta på väldigt bra. Japp jag gillar morgonträningar :D Idag blev det 20 min på trappan följt av 10 min rodd. Styrkemässigt blev det rygg, armar och mage. Har en galen träningsvärk i mina sidomagmuskler, det gillas! Är väldigt trött på att siffrorna på vågen inte minskar nu, men men progress takes time eller hur va det? ;) Känner mig väldigt glad för tillfället då jag för en strund sen fick reda på att vi är lediga från skolan idag då lektionerna är frivilliga eller inställda. Sitter just nu med en skål gröt med banan och blåbär på och dricker en kopp kaffe. Idag blir det mängder med plugg, jättekul.. 
 
Puss //Emma









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0