En förjävlig dag

Igår stannade jag hemma från skolan då jag kände att jag hade ont i halsen.. Passade på att plugga matte hela dagen då eftersom jag har ett matteprov idag.. En otroligt seg dag igår! Inatt vaknar jag upp av en hemsk smärta i magen vilket är mensvärk. Vred mig i smärta men fick till slut ta en tablett så jag kunde fortsätta sova. Vaknar upp när klockan ringer med precis samma smärta, kul...... Drack en kopp kaffe med mamma eftersom det inte gick att få ner någon frukost. Nu ska jag plugga matte på bussen och jag ber till Gud att det kommer gå bra på mitt prov idag. Direkt efter skolan är det ingen vila inte, utan ska direkt till jobbet och jobba. 

Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0