Äppleklyftor och jordnötssmör

Hejsan svejsan!
Lördag idag och denna dagen började med en stor frukost innan jag åkte iväg på fotbollsträning. Tränade fotboll inomhus och jag deltog i närkampsövningar vilket var kul. Hade dock otur då jag på sista övningen skjuter bollen med träff för långt fram på foten så knär får sig en vridning.. Har fortfarande lite ont men får hoppas att det går över. Kom nyss hem och fick satt på en tvättmaskin med alla träningskläder. Klyftade upp ett äpple och tog en klick jordnötssmör som jag sitter och äter som lite mellanmål nu. Har aldrig gillat jordnötssmör innan men tycker det är ganska gott nu faktiskt. För övrigt är jag väldigt trött i både huvud och kropp. 
 
Puss //Emma


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0