Träning, plugg, träning

Började min morgon på gymmet tillsammans med HP :D Blev 20 min crosstrainer, rygg, mage och lite gång på bandet. Åkte sedan hem och åt en god frukost samtidigt som jag upptäckte att min skoldator är borta. Har alltså glömt det någonstans igår antingen på tåget eller i stan.. Snacka om att vara trött och stressad?! Har ringt runt lite och gjort en förlustanmälan till polisen så ska nog lösa sig i slutändan. Har även försökt plugga lite och nu ikväll tog jag en sväng till gymmet igen. Blev då 1 timma på arctrainern varav 11 minuter intervaller. Därefter körde jag bara lite Squats innan jag hoppade in i duschen. Träffade Jessica strax innan jag skulle gå och nu sitter jag hemma och har precis ätit kvarg med jordnötssmör och hallon. Gjorde mig precis en påse popcorn som jag äter samtidigt som jag tittar på "klockan 9 hos stjärnorna" :)

Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0