Snart är det dm match

Hej hej,
Idag blev det en hemmadag för mig med massa förberedningar inför morgondagen då det kommer hit lite kompisar som ska fira mig. Har städat hela huset och fixat, tog en sväng till gymmet för att sola en stund och köpt några saker. Nu ska jag packa klart fotbollsväskan för snart ska jag iväg på dm match. Blir min första match på ca 9 månader jag ska göra nu, spännande spännande. Inga förväntningar alls faktiskt men hoppas i alla fall på att få spela en stund. Åt en god stor frukost, till middag bananpannkaka med kvarg, bär och jordnötssmör och mitt mellanmål har idag varit prinsesstårta. Hahah, kanske inte bästa uppladdningen men gott är det och mätt är jag i alla fall nu. 
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0