RPM med bästis

Hejsan hoppsan!
Igår efter jobbet drog jag iväg till gymmet där jag körde 1 timme på arctrainern, helt sjukt. Pratade med min vän Simon under hela den tiden vilket gjorde att jag inte alls tyckte det var jobbigt som jag brukar göra. Kanske ska testa det framöver att prata i telefon medan man kör kondition? ;) Efteråt hämtades jag upp av Jessica och så körde hon till Landvetter för att lämna av hennes mammas nya man där. Åkte sedan hemåt och avslutade kvällen hos mig med massa goda saker och framför en jättebra film. 
 
Idag ringde klockan 9:00 och jisses vad trött jag var. Ville verkligen inte lämna sängen men Jessica tjatade så det var till slut bara att kravla sig upp. Gjorde äggröra och tog en finn-crisp till frukost och så började vi titta på filmen Frozen. Klockan 12:15 började RPM som vi körde i 30 min, sjukt sjukt jobbigt! Benen var alldeles trötta efter gårdagen men jag tog mig genom passet trots allt. Vi körde lite styrka efteråt innan vi åkte hem till mig och gjorde oss lunch och så tittade vi klart på filmen som vi inte hann imorse. Nu är Jessica på jobbet och jag bakar fröknäcke, mums fillibaba! Ikväll är det fotbollsträning!
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0