Fredagsfeelings

Hejsan svejsan!
Idag åt jag och mamma en god frukost tillsammans innan vi tillsammans tog bussen till centralen. Hon skulle nämligen vidare till Stockholm där hon ska tillbringa sin helg. Vi tog en morgonfika på centralen blev det med varsin caffe latte och en mudcake. Gissa om man var mätt sen när man skulle ha morgonträning en kvart efter? ;) Hade i alla fall massor med energi :D Gjorde sedan mitt bokseminarium innan jag och Nicole drog mot stan. Har gått runt och tittat lite för det mesta och sedan bestämde vi oss för en lunch på Jensen. Var hungrig vid den tidpunkten och maten smakade så otroligt gott verkligen. Nu är jag på väg hem för att packa om väskan för att sedan åka ner till Nicole där jag ska tillbringa min kväll :)

Puss //Emma



Klassens biffar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0